Ordet är Vintage

Idag tog jag andra steget i ett projekt som jag har velat organiser ett tag nu. Det är ett projekt som jag ännu inte kan berätta vad det är men jag kan säga att det har med vintage att göra. När jag har mer att berätta kommer ni alla att få veta och ni kommer nog att bli väldigt glada och överraskade av vad det är.
 
Jag är en person som älskar att organisera, göra research, koordinera och har senaste tiden haft ett stort sug av att ta mig an ett projekt där jag får använda mig av mina egenskaper och kunskaper. Jag är både lite rädd just nu men även extremt exalterad att få jobba med det här.
 
Förhoppningsvis kommer jag kunna berätta mer om ett par veckor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback