Baddräkter från Marschmallow Electra

På nationaldagen blev det utflykt till Abrahamsberg för att besöka Marschmallow Electra för att köpa vintagekläder och baddräkter. Marschmallow Electra är Carolina Eriksson som har en stor kärlek till vintage baddräkter och Swedish Hasbeens skor. Det fanns baddräkter från 30- till 90-talet. Det fanns mycket vackert att kolla på och prova.
 
 
 
Det serverades bubbel och snacks under dagen. 
 
 
 
På plats fanns mina vänner Maria (plus en kollega till henne), Agneta och Sofi.
 
 
 
Själv hittade jag en klänning som jag köpte och jag provade även en baddräkt för skojs skull. Karoline Pettersson provade och köpte även ett par vackra orangea Swedish Hasbeens skor och jag är fortfarande sugen på att köpa ett par rosa skor som skulle passa bra till en del av mina vintagekläder. 
 
 
 
 
Det fanns mycket att kolla på och prova. Klänningar, underkläder, inredning och accessoarer. För er som inte kom kan ni alltid besöka Carolinas Showroom på Etsy.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback