Stockholms Vintagemässa 2015

För ett tag sen fick jag ett sådant otroligt stort drag i mig av att behöva få organisera något stort, få projektleda och arrangera något. Då fick jag idén att jag kanske skulle ta och arrangera en vintagemässa i Stockholm, något som inte har gjorts sedan våren 2014 av Bakåt Framåt.
Det är inte bara jag som saknar mässan i Stockholm utan flera butiksinnehavare och vintage entusiaster gör det också. Endast ett fåtal personer har känt till mina planer om att starta mitt egna företag och att kanske arrangera en vintagemässa och nu har jag äntligen kommit så långt i mina planer att jag idag kan meddela en stor nyhet.
 
Lördagen den 26 september 2015 kommer dörrarna att öppna för Stockholms Vintagemässa på Skofabriken vid Hornstull på Södermalm i Stockholm.
 
 
För mer information besök eventet på Facebook och markera att ni kommer eller gå in via hemsidan www.vintagestockholm.se för att läsa mer om eventet och om man vill ställa ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback