Våruppror 2015

Idag är det sista dagen på våren den här rundan, för till helgen blir det blött och mörkt igen. Därför är det Carpe Diem idag med en klänning som jag nyligen köpte som en födelsedagspresent till mig själv hos Aggie Twigg
 
 
Den andra klänning här nedan blir att ha på sig ute nästa fredag när jag då fyller år och ska fira med mina nära och kära vänner. En underbar klänning som Aggie Twigge hade haft sedan butiken öppnades för runt 2,5 år.
 
 
Det bästa med att ha en nära vän som har en vintage butik är att hon ibland har vackra plagg bakom kulisserna som inte hänger framme för allmänheten. Dessa tog hon då tog fram vid mitt senaste besök och båda två av dessa plagg passade mig perfekt. Det andra som är så fantastiskt med Aggie Twigg (Agneta Kvist) är att vi har nästintill samma mått så hon vet vad jag kommer passa i. Därför är det mitt tips att bli vän med personer som ahr samma intresse som dig själv och/eller har en butik.
 
Skämt åt sida, hos Aggie Twigg kommer det även inom kort att finnas en webshop, den kommer du sedan kunna besöka på www.aggietwigg.se
 
Aggie Twigg kommer du att även kunna träffa på Uppsala Vintagefestival den 28-29 mars.
Bagis Megaloppisen den 16 maj i Bagarmossen.
Kanske även Slottsmarknaden Vintage/Retro på Wenngarns Slott 31 maj.
 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

riktigt snygga klänningar!

2015-03-21 @ 12:07:59
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback