Ldb tävling, Beyond Retro & Styrelsemöte

Just nu pågår det en tävling hos Ldb där man ska göra en poster med ett citat. De bästa citaten jag känner till och som är de mest inspirerande citaten är de från Mae West.
 
 
 
Genom att klicka på min poster kommer ni till tävlingen för att rösta på min poster. 
 
Mae West var inte rädd för att säga det hon tyckte, censurlagarna under hennes tid hade dock problem med henne ibland. Men hennes citat är alltid underhållande, inspirerande och modiga.
 
Efter jobbet måste jag också hinna med ett en trip till Beyond Retro för att byta en klänning som, trots allt är lite liten att ha på sig i många år framåt. Idag är sista dagen på bytesrätten.
 
Sedan blir det styrelsemöte med nya styrelseledamöterna i min Brf, nu kör vi med tredje året här och ser framåt på de projekt som vi har på gång och det att huset fyller 70 år i höst.
 
Och imorgon ska jag på föreläsning på Vintagefabriken - Blogg som jobb.
 
Sedan balett lektion på onsdag kväll på Danscenter på Åsögatan.
 
Så mycket att göra och så lite tid att göra det hela på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback