Marshmallow Electra

Igår bar det av till Marshmallow Electra och Carolina och hennes lilla showroom hos Plezuro på Upplandsgatan 42 för lite vintage shopping i Vasastan.
 
Det var i början på sommaren som jag såg en liten vitt topp på hennes Instagram-konto @marshmallowelectra som jag ville köpa och hade mina mått (se bild nedan). 
 
 
Sen dess har vi försökt mötas upp för att jag skulle så köpa toppen. Väl på plats var det som att gå in i en stor rosa Marshmallow och och mötas av alla färger i regnbågen. Nästan som att gå in i Willy Wonkas Chokladfabrik och mötas av en helt ny värld. Tyvärr ångrar jag nu att jag inte tog några bilder igår på hennes showroom.
 
Men idag blev det i alla fall en ny outfit, tack vara en ny topp som var nyinkommen hos Carolina och som passade bra att ha på sig idag. Jag håller såklart också gärna ögonen öppna för andra liknande toppar hos Marshmallow Electra. 
 
 
En rolig sak man också kan göra är att ha en liten AW i Carolinas Showroom och få chansen att prova olika kläder som du kanske normalt sätt inte skulle våga prova. Vem vet, kanske du hittar just en pärla för dig nu i sommar. Kontakta Carolina via Instagram eller via hennes hemsida om du vill göra ett besök då hon inte alltid är på plats. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback