Vintage Life Magazine

I onsdag när jag kom hem blev jag så otroligt glad av att se ett paket på golvet i hallen, äntligen hade mitt första nummer av tidningen Vintage Life Magazinekommit från England.

Jag hittade Vintage Life MagazineTwitter som jag även nu följer på Twitter. Jag tyckte att det lät otroligt intressant med en tidning som endast handlade om Vintage mode, inredning, sminkning etc.
Maj nummret av Vintage Life Magazine innehåller en intressant artikel om Vintage shopping i Paris, inredning i 50-tals stil, en artikel om kostum designern Edith Head och med våren nu här guidar dem dig genom blommiga klänningar. Väldigt många bilder som läsarna har skickat in och på mode vilket livar upp tidningen, vilket verkligen skapar ett starkt samband med deras läsar.

Det är inte bara en mode tidining, men även en stark tidning när det gäller information när man också vill lära sig mer om vintage och dess olika epoker och vad som kännetecknar t. ex. 20, 40, 50, 60, 70 och 80-talet. I det här nummret beskriver den olika skor från dessa epoker.

Köp tidningen nu om ni kan, jag köpte en års prenumeration och jag är fast för livet ut tror jag!!!
Klicka på bilden nedan för att läsa mer om tidningen och starta en prenumeration.




Köp den nu om du gillar Vintage och Retro!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback