Vintage Bilder

Då har man fått fler bilder från Marco från den andra fotografering som var några veckor sedan. Bilderna är på några av mina Vintage fynd som Americana Classic Vintage och Beyond Retro. Ett par bilder är på Toni, samt Toni och mig själv.
Jag älskar att samla på Vintage klänningar för att förnya min garderob och för att ha fler möjligheter för att klä mig fint, inte för att klä ut sig. Jag har den senaste vecka köpt ytterligare två fina vardags klänningar som jag kommer visa senare. Men nu får ni se några fler bilder från den andra fotograferingen. En del är roliga och en del tycker jag blev väldigt bra, kolla bara på håret i första bilden nedanför.







Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback