Välkommen till My World of Vintage!

Välkommen till min värld av Vintage och Second Hand, allt från inredning och mode. Jag kommer att blogga om allt inom vintage och second hand som har med mode, inte enbart att blogga om vad jag har gjort och vad jag har köp, även om jag också kommer att göra det. :)

Här kommer jag att lämna tips på bra vintage och second hand guldkorn i främst Stockholm, men även i andra städer när jag är ute och reser i Sverige och Världen. Jag vill bistå med information om olika aspekter av vintage och second hand som ni kanske har.


Idag den 23 mars har Vintagemässan 2012 börjat som ordnas av bakåt:framåt, gå in på www.bakatframat.se/vintagemassan för mer information. Själv kommer jag gå på lördag med mamma och försöka hitta lite nya kläder för våren och sommaren, främst toppar och byxor vill jag kolla på. Har redan för många klänningar och kjolar. Hoppas vi hittar något roligt som jag kan ha på mig på kvällen när jag ska upp till Uppsala.

Jag ska nämligen upp till Uppsala imorn för en inflyttningsfest hos Annika och Jens och tänkte då åka upp lite tidigare och kolla in vintage och second hand butiker där. Låt oss se om vi hittar några pärlor där uppe.


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback