Fotografering av Marco Panseri

Lördags så var det en lång fotografering med Marco Panseri och Tonie McKay på Östermalm i Stockholm. För min del togs bilderna i en del av mina Vintage klänningar och nån negligé. Idag så skickade Marco några bilder till mig som jag tänkte dela med mig till er.

Den ljus gula klänningen köpte jag på Americana Classic Vintage förra sommaren innan midsommar på Gamla Brogatan 23, Lori föreslog att jag skulle ha på mig den till midsommar. Men som tradition har sig så blev det dåligt väder och jag tog på mig kläder som var mer tåliga.
Av Marco Panseri av Marco Panseri
av Marco Panseri

Nästa klänning köpte jag på Ebay några år sen till ett riktigt fynd av 250 kr. Jag väntar på en fest eller tillställning när jag skulle kunna ha den här klänning på mig och inte se ut som en fisk ur vattnet.
från ebay

Marco Panseri
tar väldigt bra bilder, det är inte lätt att vara modell, men som tur har man tittat på Americans Next Top Model i flera år och vet att man ska ha ansiktet mot ljuset och bara ändra sitt utseende lite efter varje bild.

Och nu lite bilder med kläder från Beyond Retro, inte allt dock, har inte bilder på de plaggen, och man kan ju inte visa allt på en gång såklart. Helt beroende av att gå ditt och hitta nya Vintage kläder som jag kan ha på mig till vardags och till roliga tillställningar. Bilderna i den gula klänning är några av mina favoriter, köpte den förra sommaren på butiken på Drottninggatan 77.

Klänning från beyond retro
Sommarklänning från beyond retro
Beyond retro negligé
Negligé från beyond retro

Vi får se om det kommer fler bilder inom kort, man vet aldrig, jag har ju så många klädesplagg som jag vill fota. Allt Vintage eller Second Hand så klart.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ugglan

Hej!

Väldigt fin!

Singel? :))

2012-04-25 @ 18:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback