En font eller två

Mitt lilla projekt som jag håller på med har kanske stött på ett par problem. Men problem är inget som hindrar mig från att kämpa vidare. Ok, så jag kan kanske inte berätta vad det är ännu, men många kommer att bli glada och endast de närmast mig bland mina vänner vet vad det gäller. 
 
Just nu så håller jag på att bestämma mig för vilka fonter och färger jag ska använda mig av i mitt projekt. Just nu verkar det bli Nadall för loggan och Buda för brödtexten. En grafisk profil är viktigt om man vill bli ihågkommen bland många och i en lång tid framöver. Mina vall har lite Art Deco och Vintage känsla över sig vilket jag gillar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: purposes.blogg.se

Nadall passar utmrkt som logga. Hahaha typ gjord för sådant xD

Svar: Tack så mycket! Ska man bestämma sig för en grafisk profil så måste man vara säker. det här blir nog bra.
My World of Vintage

2015-05-27 @ 13:56:59
URL: http://purposes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback