Vintage Jazz

När jag sitter på jobbet är det så väldigt tyst på kontoret då alla är så fantastiska med att respektera varandras arbetsmiljö då vi sitter i ett öppet landskap. Men ibland vill man ha lite skön musik att lyssna på medans man arbetar.
 
Så idag vill jag rekommendera ett förslag som jag idag fick på Spotify, det heter Vintage Jazz och är en rekommendation som jag fått då jag också lyssnar på Scott Bradley & Postmodern Jukebox. Det är en blandning av olika artister som spelar/sjunger jazz låtar, som man kanske även kan förstå från titeln.
 
Här har ni länken till där den ligger, hoppas den funkar för alla:
https://play.spotify.com/album/37LanF3gGteJhy8HlorAHk 
 
Själv njuter jag som aldrig förr när jag sitter här på kontoret och ser hur hela stockholm lyser av solen. I min egna värld nu lever jag i romantisk film tar plats i New York, du vet, en sån där Meg Ryan/Tom Hanks tidigt 2000-tals film. 
 
 
Hoppas att den här känslan aldrig försvinner. Puss på er alla. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback