Jamie's Italian och Vintage

Den 1 augusti började jag mitt nya jobb som Office Manager på Jamie's Italian på Scandic Anglais i Stockholm som öppnar den här veckan. Det var en skön och lugn start på jobbet och sedan när september kom blev det mycket att göra och tiden försvann från mitt liv att hinna med bloggen. De senaste två veckorna har varit extra galna också, idag är jag dock ledig och hinner säga hej till alla er.
 
Men en rolig sak som jag hann med i alla fall var att träffa mina vackra vintage tjejer förra veckan och diskutera ett roligt och nytt projekt som vi ska börja med. I dagsläget är vi bara i planeringsstadiet och mer information kommer jag att kunna dela med mig av längre fram. 
 
Efter att vi hade vårt möte gick vi runt och provade lite kläder hos Aggie Twigg där vi hade vårt möte. Själv hittade jag en gammelrosa klänning från 1940-talet som jag ska köpa i veckan från Sofi som driver Stockholmsminnen hos Aggie Twigg. Den planerar jag också att ha på mig på vårt nästa vintage möte om en vecka då vi alla ska ut och äta middag på Melt på Södermalm. Under kvällen ska vi planera mer med vårt projekt.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ina♡

Åh vilken perfekt och fin klänning.♡

Svar: Tack så mycket!
My World of Vintage

2014-10-15 @ 14:58:00
URL: http://inablondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback