Vernissage hos Aggie Twigg

Det finns en liten gömd guld klint vid Fridhemsplan på Kungsholmen i Stockholm. Själv skulle jag vilja ha allt där inne, och om jag hade ens tärre lägenhet så skulle jag nog köpa mer än vad jag behöver.
 
Det är en trevlig stämmning när man kommer in med sitt lilla café framför entrén och en soff-grupp vid kassa.
 
Det jag nu vill berätta om är att idag är det en liten vernissage hos Aggie Twigg (tagget från facebook):
 
På lördag 15/6 är det VERNISSAGE i butiken!! Charlotta Lindblom som gör de handgjorda smyckena jag säljer i butiken bjuder till fest med dryck och tilltugg samt en exklusiv första titt på många nya vackra smycken!! Öppet 12-18 så kom förbi!! 

Självklart kommer det också gå att hitta massor av fina vintagekläder som vanligt:)

Hoppas vi ses på lördag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback