Min intervju med 'Vad Händer i Stockholm'

Det här har varit en bra sommar, om man inte räknar in vädret, fast det har jag glatt fått uppleva nu i augusti. Under sommaren har jag bland annat startat mitt egna företag Stockholm Vintage och påbörjat planerna för Stockholms Vintagemässan den 26 september på Skofabriken på Södermalm. 
 
Under sommaren har jag även fått med eventet på visitstockholm.se, södermalmsnytt.se, i den engelska gratis tidningen Totally Stockholm och nu även på hemsidan Vad händer i Stockholm där även jag som bloggare har blivit intervjuad. Där delar jag med mig av mina vintage tips i Stockholm och andra tips runt om i Stockholm som du bör besöka. Gå gärna in och läs och få tips på vintage butiker och vintagecaféer. Här på bloggen kommer det alltid fler tips om butiker, event och tips om hur du syr om, in, upp och ut dina egna vintagekläder.
 
Fotograf: Marco Panseri
 
Fotograf: Marco Panseri
 
 Fotograf: Marco Panseri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback