Mamma på Vift

När jag var på Liljeholmens bakluckeloppis den 13 april så såg jag två fantastiska barnvagnar, en var en orange Emmaljunga och den andra var en Bugaboo Cameleon med en sufflett i retro tyg som jag tyckte var helt fantastisk.
 
Tillverkaren av Suffletten är Mamma på Vift
 
Mamma på Vift startade 2008 när hon sydde sin första sufflett till sonens Bugaboo Cameleon. "Snart kom förfrågningar från alla håll och kanter och jag började sy på beställning i alla möjliga olika tyger och kombinationer." 
 
Mamma på vift tillverkar tygprodukter för barn, mamma och pappa, barnvagnen, inredning etc. 
 
Det här är något som jag tänker ha i åtanke när jag själv får barn. Barnvagnarna i bilden matchar varandra så perfekt med den oranga färgen i båda vagnarna. 
 
Rulla på framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback