Lite längre väntan

Mitt inlägg om de härliga vintage butikerna har fått sig en liten försening här på min blogg pga det härliga svenska vädret som jag har fått uppleva nere på familjens landställe. 
 
Istället för olika inlägg för varje butik i Rom så kommer de att komma i samma inlägg inom kort den här veckan. Lite trögt internet nere på landsbygden i Södermanland lite norr om Katrineholm. Och det hjälper inte att jag är lite blond ibland och glömde data sladden hemma i Stockholm till min dator där alla bilderna ligger. 
 
 
Men snart mina läsare, snart blir det många härliga bilder på vintage butiker i Rom samt ett par inlägg om vad man kan fota när man är utomlands på semester så att man har annat än endast turistbilder (inget fel på dessa dock, det vill jag inte säga, då jag själv tog ca 750 st turistbilder :). 
 
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback