Nytt jobb och inlägg!

Hej allihopa igen. Jag vet att det har varit ett tag sedan jag skrev något här. Fast jag har en giltig ursäkt. Jag har i två år försökt att lämna restaurangbranchen för ett bättre jobb och har nyligen fått ett jobb inom vin- och sprit-branchen och ett skottskt företag på det (jag är Skotte också). Därför har jag varit lite för upptagen att skriva något här, fast jag hoppas få mer tid nu att skriva lite mer.
 
Mitt jobb ger mig även möjligheten att ha på mig många av mina olika Vintage och Second Hand plagg, det mesta passar in på kontoret som tur. Hittills har jag haft på mig min 40-tals klänning tillsammans med en underkjol som gjorde det väldigt bekvämt eftersom det var lite kyligt när man cyklade till jobbet på morgonen. Jag har även haft på mig min korta beiga 60-tals klänning, gula kjolen från beyond retro.
 
 
 
Att klä upp sig för jobbet gör det lite roligare varje dag att åka till jobbet, det kan vara allt från att vilja stå ut från alla andra eller för att visa upp en egen stil, vad din orsak än är så ska du ändå känna dig bekväm i det du har på dig.
 
Imorgon tänker jag presentera månadens butik om jaghar tur med tiden.
 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback